Skolestart

Dalby Skole afholder informationsmøde og åbent-hus-arrangement for forældre til børn, der kan begynde i børnehaveklasse i skoleåret 2024/25. Informationsmødet afholdes:

Onsdag d. 22. november 2023 kl. 17.00-18.00 - Dalby Skole, Skoletorvet, indskolingen

På mødet vil der blive givet en generel information om skolen herunder Skolefritidsordningen/Glidende Overgang og fortalt, hvordan det er at gå i børnehaveklasse og om de forventninger der er til det skoleparate barn og de skoleparate forældre. Der vil blive rig lejlighed til at få besvaret de spørgsmål I har, og det vil forhåbentlig være med til at afklare jer på skolevalg og skoleparathed.

Har I et barn fra årgang 2018, betyder det, at barnet er ved at være skoleparat, og at I forældre skal forberede jer på, at jeres barn kan starte i børnehaveklasse til august næste år.

Vi håber, I vil benytte jer af tilbuddet, og at det vil blive en udbytterig eftermiddag.

Indskrivning til Dalby Skole for årgang 2018 vil ske i perioden 1. december 2023 – 8. januar 2024. Brev herom vil blive udsendt i e-boks.
Du kan også indskrive dit barn via indskrivning.dk

Hvis man ikke har mulighed for at komme til vores åbent-hus arrangementet - er man velkommen til at komme forbi og opleve skolens dagligdag. Ring og aftal tid, så vi kan sætte tid af til en "snak" og en rundvisning på skolen.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen.

Læs mere om GLO her